מדריך למשתמש XRHealth

אם אינך יכול למצוא את מבוקשך, יש ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו בכתובת supportil@xr.health

 
 
 

שלבים ראשונים

עם קבלת ערכת המציאות המדומה, ופרטי הכניסה שלך למערכת, יש להוריד את אפליקציית XRHealth Mobile App לטלפון הנייד דרך Google play או דרך App store.

 
 
 

המטפל שלך יעביר לך את פרטי הכניסה למערכת. שם המשתמש הוא כתובת הדוא"ל שלך, והסיסמה הראשונית תופק באופן אוטומטי ותועבר אליך.

תחילה יש לבצע כניסה למערכת דרך אפליקצית XRHealth בטלפון הנייד, כדי לוודא שפרטי הכניסה שלך תקינים. אם ביצוע הכניסה נכשל, לחץ ‘forgot your password’ / 'שכחתי סיסמה' והודעה תישלח אליך לדוא"ל, עם אפשרות לבצע איפוס סיסמה.

הערה – במידה והמערכת דורשת לבחור אזור, יש לבחור ‘World wide’ / 'רחבי העולם'.

הערה – כפתור השליטה בעוצמת הקול נמצא בתחתית המשקף

 
 

* בחירת אפשרות בעזרת השלט מתבצעת על ידי הצבעה עם סמן השלט על האלמנט אותו רוצים לבחור, ולחיצה על כפתור ההדק (הכפתור נמצא בקדמת השלט).

במידה וישנו קושי להשתמש/לאתר את כפתור ההדק, ניתן במקום להשתמש בכפתורים X/Y או A/B.

שלט ימין A/B

כפתור A בחירה / אישור

כפתור B אחורה / חזרה

שלט שמאל X/Y

כפתור X בחירה / אישור

כפתור Y אחורה / חזרה

טעות נפוצה

לעיתים משתמשים אומרים שהסיסמה שהזינו באפליקציה בטלפון הנייד עובדת, אך כשמנסים להזין את אותה סיסמה בתוך פורטל המציאות המדומה, הסיסמה לא עובדת.

בעת שימוש בכפתור ההדק, משתמשים נוטים להחזיק את הכפתור למשך מספר שניות, במקום לבצע לחיצה קצרה (הקשה). החזקת הכפתור מספר שניות עלולה לגרום לאות להשתנות למספר במקלדת בתוך המציאות המדומה. לפיכך, לחצו על ההדק לחיצה קצרה לבחירה.

 
 
 

אפליקציית XRHealth בטלפון הנייד

בכניסה הראשונית לאפליקציה, לאחר הכנסת שם המשתמש והסיסמה, תראו את המסך Welcome to XRHealth  / ברוכים הבאים ל-XRHealth.

בחרו Let’s start / מתחילים כדי להפעיל את מערך ההדרכה. תגיעו ל-Dashboard/ לוח הפעילות בסיום ההדרכה.

לחצו Explore/סיור ותוכלו לראות את מערך סרטוני הוידאו שילמדו ויעזרו לכם להכיר את מגוון התוכנות הרפואיות השונות במכשיר המציאות המדומה.

אנחנו ממליצים לצפות בסרטוני ההדרכה לפחות פעם אחת לפני שימוש במכשיר המציאות המדומה.

 
 
 
 

לאחר ביצוע כניסה לאפליקציה בטלפון הנייד, לחצו על הסמל של 3 שורות שנמצא בפינה השמאלית העליונה ותפריט הצד ייפתח.

בחרו Update password / עדכון סיסמה ותוכלו להגדיר סיסמה חדשה לבחירתכם.

הסיסמה חייבת להכיל לפחות 8 תווים, אות גדולה אחת לפחות, אות קטנה אחת לפחות, ומספר אחד לפחות.

הערה – אין להכניס לסיסמה תווים מיוחדים (!/?/* וכו').

 
 
 
 

במידה ושכחתם את הסיסמה שלכם, במסך הכניסה לאפליקציה בטלפון הנייד, לחצו Forgot your password/ שכחתי סיסמה והכניסו את כתובת המייל שלכם.

הודעה תישלח אליכם לכתובת המייל, עם אפשרות לבצע איפוס לסיסמה. ודאו כי המייל שהכנסתם תואם למייל שהגדרתם בעת ההרשמה למערכת XRHealth.

במידה ומייל לא נשלח אליכם, או שנתקלם בבעיה אחרת בתהליך, אנא צרו קשר עם צוות התמיכה בכתובת המייל Supportil@xr.health

אנא בדקו אם ההודעה נשלחה לספאם / אשפה במייל.

CliniChat/קליניצ'ט הוא ערוץ תקשורת מאובטח שעומד בתקן אבטחת מידע רפואי. כל התקשורת בכתב בין מטפל למטופל צריכה להתבצע רק באמצעות CliniChat/קליניצ'ט. הורידו כאן עותק של המדריך.



 
 
 
 
 

איך אפשר לראות התראות על הודעות שלא נקראו ?

In the mobile app, a red notification dot will appear next to the ‘CliniChat’ button to indicate that there are unread messages. In addition, you can enable push notifications to get notifications on new messages while not using the app.

בתוך האפליקציה בטלפון הנייד, תופיע נקודה אדומה ליד הכפתור CliniChat/קליניצ'ט, כדי לציין שיש הודעות שלא נקראו. בנוסף, ישנה אופציה לאפשר קבלת התראות על הודעות חדשות לטלפון הנייד כאשר האפליקציה אינה בשימוש.

אילו סוגי קבצים ניתן לשלוח כקבצים מצורפים בצ'ט ?

CliniChat/קליניצ'ט תומך בשליחת סוגי הקבצים הבאים: PDF, JPG, PNG, MP4, MOV.

 
 
 

חיבור לרשת אלחוטית (Wi-Fi)

לאחר השלמת המדריך Welcome to VR Training / ברוכים הבאים למציאות מדומה בהפעלה הראשונית של האפליקציה, תונחו לבצע חיבור לרשת האלחוטית (Wi-Fi) שלכם.

בצעו את השלבים הבאים על מנת להתחבר לרשת האלחוטית:

  1. ממסך הבית (נוף האגם) לחצו על סמל ה-Wi-Fi שנמצא בצד ימין של המסך.
  2. בחרו את שם הרשת שלכם, הכניסו את הסיסמה ולחצו אישור.

 

  1. לאחר ביצוע החיבור, תחת שם הרשת יופיע Connected/מחובר.

במידה ומכשיר המציאות המדומה מחובר לרשת האלחוטית שלכם, אבל עדיין החיבור אינו מאפשר לכם להתקדם, תוכלו לבצע חיבור מחדש לרשת, על ידי ביטול החיבור הקיים, והגדרת החיבור מחדש.

בצעו את השלבים הבאים על מנת להתחבר מחדש לרשת האלחוטית:

  1. ממסך הבית (נוף האגם) לחצו על סמל ה-Wi-Fi שנמצא בצד ימין של המסך.
  2. בחרו את הרשת האלחוטית שמחוברת כעת.
  3. לחצו Forget/שכח והחיבור הקיים יתנתק מהרשת.

ברגע שניתקם את הרשת, בחרו מחדש ברשת האלחוטית שלכם מרשימת הרשתות האפשריות, הכניסו את הסיסמה ובצעו חיבור מחודש.

(במקרה שביצעתם את החיבור מחדש לרשת האלחוטית, ואתם עדיין חווים בעיות בחיבור, יש לבצע אתחול לראוטר/מודם אינטרנט שלכם)

אנא ודאו שאתם נמצאים בקרבת הראוטר שלכם, כדי לקבל תנאי חיבור יותר טובים.

במידה ואתם לא רואים את שם הרשת האלחוטית שלכם ברשימה המוצעת, בצעו אתחול לראוטר/מודם אינטרנט. יש לכבות את הראוטר/מודם אינטרנט, לחכות 30 שניות, ולהדליק אותו מחדש.

ניתן לבצע בדיקת מהירות אינטרנט דרך המחשב הנייח / נייד שלכם.
היכנסו ל-https://www.speedtest.net/ ולחצו go כדי להתחיל את הבדיקה שתימשך כמה דקות.

מהירות האינטרנט המומלצת היא 3Mbps מהירות הורדה, ו-500Kbps מהירות העלאה.

אנא בצעו שלב זה אם ביצעתם את 2 השלבים הקודמים ולא הצלחתם להתחבר לרשת האלחוטית.

כפתור ה-WPS ממוקם בגב ראוטר האינטרנט שלכם. לרוב הכפתור בצבע ירוק/כחול (משתנה לפי היצרן)

אנא ודאו שאתם נמצאים בקרבת הראוטר שלכם, כדי לקבל תנאי חיבור יותר טובים.

  1. בחרו בסמל ה-Wi-Fi. זהו הכפתור השני מימין למסך הבית.
  2. בתחתית הדף Wi-Fi settings/ הגדרות רשת (החזיקו את כפתור ההדק ובצעו גרירה מעלה, עד שתראו את תחתית הדף) בחרו Wi-Fi Preference/ העדפות רשת כפי שמופיע בתמונה.
  3. בדף Wi-Fi Preference/ העדפות רשת בחרו Advanced/
  4. מתקדם

  1. בחרו WPS push Button/ WPS כפתור דחיפה. תידרשו ללחוץ ולהחזיק את כפתור ה-WPS אשר נמצא בגב ראוטר האינטרנט (משתנה לפי היצרן)

הערה – חיבור לרשת האלחוטית בעזרת WPS לא דורש סיסמה.

כיול שלטים

במקרה שהשלטים איבדו את החיבור למערכת המציאות המדומה, או שאינם עובדים בצורה חלקה, תוכלו לנסות ולבצע ניתוק ולאחר מכן חיבור מחדש למערכת.
יש שתי דרכים לבצע זאת:

אופציה 1 – לחיצה ממושכת על כפתור הבית (סמל של פיקו) + כפתור ההדק למשך 4 שניות כדי לבצע ניתוק (בכל שלט בנפרד).

אופציה 2 – נווטו למסך Settings/הגדרות ובחרו Controller/שלט ואזController configuration/תצורת שלט. בחרוUnbind /ניתוק כדי לבצע ניתוק לשני השלטים.

תוכלו להבחין שיש עיגול ירוק במרכז המסך, ניתן לשלוט בכך באמצעות תזוזת הראש.

בצד ימין של קסדת המציאות המדומה ישנו כפתור לבן בצורת אליפסה, שיכול לשמש ככפתור בחירה ואישור בזמן שהשלטים אינם מחוברים.

נווטו אלController Settings / הגדרות שלט ובחרו Controller/ שלטים ואזController configuration/תצורת שלט.

כוונו את העיגול על ידי תזוזת הראש והצבעה על כפתור Add controller/הוספת שלט ובחרו בעזרת לחיצה על כפתור הבחירה שממוקם בצד ימין של קסדת המציאות המדומה. (כפתור לבן בצורת אליפסה).

הקסדה תבצע חיפוש של השלט. בכל שלט לחצו על כפתור הבית (סמל של פיקו) + כפתור ההדק למשך 4 שניות עד שתרגישו רטט קל בשלט.

הקסדה והשלטים יהיו מחוברים שוב כעת.

נושאים טכניים אחרים

בזמן חיבור קסדת המציאות המדומה לטעינה, אור כחול מעיד על תהליך טעינה פעיל, ואור ירוק יופיע כאשר הסוללה טעונה במלואה.

במקרה של בעיות בטעינת המערכת (לדוגמה כאשר אין אור בחיבור לטעינה), יש לנסות לבצע חיבור לשקע אחר, ולבדוק האם הטעינה תקינה.

(מומלץ לבצע שלב זה לפני פניה לצוות התמיכה הטכנית)

תוכלו לבצע אתחול קשיח במקרה של תקלות חריגות או מסכים שחורים ארוכים בזמן ההפעלה. אתחול קשיח ינקה את זכרון האחסון של המערכת ויבצע התקנה של התוכנה העדכנית ביותר.

החזיקו את כפתור ההדלקה/כיבוי + כפתור הגברת עוצמת הקול למשך 4 שניות עד שתראו את הסמל של פיקו. הסמל של פיקו אינו נעלם במהלך ביצוע האתחול הקשיח. במידה והסמל נעלם, סביר להניח שביצעתם כיבוי רגיל למערכת (לחיצה על כפתור ההדלקה/כיבוי שכיבתה את המערכת).